sendmail na RH7.2

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Leden 5 20:24:38 CET 2002

> co takhle po každé změně pustit v tom adresáři make ? Pokud se nepletu, je
> tom adresáři i soubor Makefile, nebo ne ?

To jsou veci, koukam jeste vim zjevne min nez minimum, ja kdyz saham do
/etc/mail/* tak potom otrocky vzdycky poustim makemap hash <soubo> <
<soubor>
Nejak nemam rad prilisnou automatiku, distributori maji ve zvyku menit svuj
pohled na to, co se ma dit automaticky a co ne ;-) (a pak se nestacim divit
a to ja opravdu nerad)

Zdenek Mazanec