news pod Linux i Windows

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Leden 5 20:43:42 CET 2002

jc wrote:

> nemohl by mi nekdo doporucit program na cteni newsu (neco jako je Outlook),
> ale aby bezel pod Windowsy i Linuxem, a svoje konfiguracni soubory mohli
> sdilet (aby to co nastavim ve woknech se mi aut. nastavilo i v Linuxu, a
> stejne tak prectene zpravy se zobrazili jako prectene v druhem OS).
>
> -thx

Zdravim
Kdysi jsem takto provozoval Mozillu (Linux Red Hat 7.1 cz/ win98) a
fungovalo to dobre. Ovsem ty konfiguraky s v jedne platfofme nastavite a
v te druhe budete muset zadat cestu k jiz existujicim adresarum (tedy
nelogovat znovu news a nevytvaret postovni ucty).

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz