make -f && volani targetu

Sobota Leden 5 23:07:24 CET 2002

On Wed, 2 Jan 2002, Blocker wrote:

> ===
> internal:
>         @echo "NAME: $(NAME)"
>
> x1:
>         $(MAKE) internal NAME=X1
> ===
>
> Pokud je ulozen v souboru s nazvem Makefile a dam "make x1" tak to dela co
> ma (tedy napise NAME: X1). Ovsem pokud ho ulozim do souboru treba Mfile a
> spustim "make -f Mfile x1", tak dostanu chybu:

Obavam se, ze tento problem neni snadno resitelny. make sice zadane opsny
predava vetsinou svym potomkum v promenne MAKEFLAGS, ale zrovna -f (mezi
jinymi) se do MAKEFLAGS nedava.

Jedinym resenim, ktere mne napada (pomineme-li to, ze se bez toho
obejdete), je ponekud drsna metoda spocivajici v tom, ze si primo
zjistite, s jakymi parametry byl aktualni make spusten (napr. pres ps,
ale to ma jista uskali) a vytridite z nich pripadny parametr za -f.