Linux a infra port?

Pavel Ruzicka nospam na nospam.cz
Neděle Leden 6 00:04:37 CET 2002

Zdravim,

Nevim, kde ho sehnat hotovy, ale vim, jak si ho jednoduse vyrobit ;-)
Navod je zde: http://pavouk.org/hw/irda.html

> Zalezi na tom k jakemu motherboardu. Podle me to ma kazdy
> vyrobce jine. Pro ASUS to neni nejmensi problem sehnat. Ale externi
> irda modul na seriovem portu me fungoval tak nejak lepe - na vetsi
> vzdalenost.

Vetsina vyrobcu to ma stejne (logika je v chipsetu). Nekdy se lisi
zapojenim konektoru na desce.

> Nakonec stejne pouzivam kabel, protoze je to nejspolehlivejsi.

To je fakt, ale napr. k Palmu mam jen jednu kolebku, tak doma taham pres
infra.

> Zcela zasadni potiz ale je, ze irda modul pul metru nad stolni deskou je
> uplne k nicemu.

Souhlasim. vyresil jsem to dratem strcenym mezi zaslepkami a ockem
koukajicim dolu. Takze pod nej postavim Palma...

Pavouk

pavouk[at]pavouk.org