Existuje vubec pod Linuxem Word proc. ktery by fungoval?

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Neděle Leden 6 03:57:04 CET 2002

On Sat, Jan 05, 2002 at 02:07:06PM +0100, erikbotta.ionichost.com wrote:
> Zkousel jsem KWord -> nevytiskne se to tak, jak je to zobrazeno v
> editoru. Text se rozhodi uz v GS.
> Zkousel jsem SO5.2 a 6.0beta - radeji uz nikdy vice. U 5.2 se to nejak
> rozchodit dalo, ale 6.0 tiskne velka pismena s hackem jako mala
> , ceske znaky zobrazuje tucne atd. - Proste nepouzitelny.
> Tak co mam jako pod RH7.2 jeste zkusit, abych konecne nasel? Micro$oft
> je shit, ale obcas jeste rad vzpominam:o(.

Vykašlat se na WYSIWYG s...čky a nasadit TeX. Já používám LyX
(http://www.lyx.org) a ještě se mi po Wordu nezastesklo (a že
jsem se s ním trápil dost dlouho, abych ho uměl). TeX je součástí
každé Linuxové distribuce, takže instalaci jste pravděpodobně už
provedl, a k LyXu jsou RPMka (či Debiání balíčky ap.) k doptání
na výše zmíněném serveru. Vřele doporučuji.

Nesmíte od toho očekávat, že budete mít totéž co s Wordem. Je to
jiné, ale podle mého názoru mnohem lepší.

Matěj Cepl

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

...every Man has a Property in his own Person. This no Body has
any Right to but himself. The Labour of his Body, and the Work
of his Hands, we may say, are properly his. .... The great and
chief end therefore, of Mens uniting into Commonwealths, and
putting themselves under Government, is the Preservation of their
Property.
	-- John Locke, "A Treatise Concerning Civil Government"