SVGATextMode (was: Framebuffer)

Jan Houstek Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Neděle Leden 6 11:02:59 CET 2002

> Dohromady to nefunguje, to je znamy problem. Vyberte si budto rivafb
> nebo GLX akceleraci. Pokud nepoterbujete fb a chcete jenom hezci
> konzoli, zkuste si pohrat s SVGATextMode.

Nasel jsem si mod i font, ktery mi vyhovuje, ale ...

Funguje to, ale cas od casu se to nejak pokazi, nahodne radky zvetsi
dvakrat vysku apod. Taky to spadne nekdy po prepnuti z X-ek.

Spis nez SVGATextMode by se mi libilo nejake vga=xxxx pro kernel. Da se
nejak jednoduse odvodit, jake xxxx dela jake rozliseni?

--
Honza Houstek