iptables, ntfs

Pohodar pohoda na seznam.cz
Neděle Leden 6 13:13:40 CET 2002

O pouziti obou prepinacu samozrejme vim, jde mi ale o to, zda to bude
mit stejny ucinek. A kdyz tak na to koukam, tak asi ne. Tim durhy
zpusobem v podstate propustim vsechny pakety (d danymi priznaky) a nejen
ty se zdrojovou adresou rovnajici se verejne adrese routovace. Jak mam,
ale do pravidla zadat, toto pravidlo, kdyz INET_IP je ziskane pres dhcp
(jsem na kabelu). V man, ani na vasich strankach jsem to nenasel :-( (v
ostatnich pripadech ale moc pomohly)