POP before SMTP nebo nejak jinak

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Neděle Leden 6 23:10:47 CET 2002

> Zdenek Pizl <z.p na linux-cd.cz> wrote:
>  : Dne pá 4. leden 2002 14:36 Radovan Garabik napsal(a):
>  :> Martin Pavlas <mpavlas na parscom.cz> wrote:
>  :>  : Ahoj,
>  :>  :
>  :>  : mam SMTP server (Postfix) a pozadavek je, aby jej
>  :>  : mohli lidi ze vsech pobocek jedne firmy pouzivat jako
>  :>  : svuj SMTP server. Pobocky jsou pripojene k ruznym
>  :>  : providerum a nemaji vzdy fixni IP. Ze zacatku bude
>  :>  : Postfix dorucovat postu jen pro jednu domenu, pozdeji
>  :>  : asi pro vic.
>  :>  :
> [...]

Jen si hrajte.
Ale rikam na rovinu, ze jo to o "hubu". Kdyz Vam pres to jeden clovek posle
poradnej SPAMik, tak budete dalsi mesic zjistovat, kde Vas zakazali a
skemrat aby Vas zase povolili. Ja mam na SMTP serveru dmail. Tam lze omezit,
ktere domeny pres nej pustim a ktere ne. Predpokladam, ze neco podobneho umi
i dalsi vyspele SMTP servery, treba qmail.

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu