AbiWord CZ?

BzF bzf na centrum.cz
Pondělí Leden 7 01:15:02 CET 2002

Dne Sun, 6 Jan 2002 15:56:43 +0100
Petr Šigut <petr.sigut na atlas.cz> napsal/a:

> Dobrý den,
vám též
> Jak udelam aby AbiWord zobrazoval ceske znaky ( respektive jak
> do neho naheaju ceske fonty?)
Někdo to tu popisoval asi před měsícem - zkuste archiv (nebo je to
přepsaný na http://penguin.cz/novinky-view.php3?id=406),
jinak já jsem to zkoušel pomocí TTF:
(Tohle je víceméně neupravený popis toho, co jsem posílal na fórum
mandrake.cz - prý funkční, ale nevím, jak je to S TISKEM - dle FAQ
jsou s tím (ttf) problémy - umřela mi tiskárna, jestli to budete
zkoušet, dejte mi prosím vědět, jak to dopadlo, díky moc)
---------------- tu to začíná ----------------
Pokud máte na mysli menu, tak v ~/.AbiSuite/AbiWord.Profile změnit
všechny _builtin_ na _custom_ a všechny _en-US_ na cs-CZ

Pokud písma, tak:
- někdy minulý týden bylo něco na penguin.cz (odkaz na
www.linux.cz)

- nebo zkuste přiložený skript - řešil jsem to pomocí písem ttf
(ke stáhnutí http://www.microsoft.com/truetype/fontpack/win.htm
písma arial32.exe, courier32.exe times32.exe verdana32.exe
k rozbalení cabextract (odkaz nemám, autorem je Stuart Caie,
google.com ho najde :-) ))

Doplněno - od zdenek.tauer na centrum.cz
   odkaz na cabextract je
http://www.kyz.uklinux.net/cabextract.php3

(nebo pokud máte windows, tak je zkuste vzít odtama)

jako root je dát do adresáře /root/tmp.ttf
(a přejmenovat je na malá písmenka - to v tom skriptu bohužel
není) ozálohovat /usr/share/AbiSuite/fonts/*
a spustit abi-ttfinst.sh (pokud aspoň trošku umíte anglicky, tak
vám to řekne, co to dělá; taky není od věci se podívat do toho
skriptu, je to tam jakž-takž popsaný)

pak přidat
/usr/share/fonts/ttf/win
do /etc/X11/fs/config k části: catalogue =
service xfs restart
restartovat X-ka (či celý počítač)
a mělo by to jet (pak smazat /root/tmp.ttf)

Oficiálně  podpora ttf už není v FAQ, protože prý jsou problémy
s jejich tiskem - nezkoušel jsem

PROSÍM, pokud to někdo budete zkoušet, a máte tiskárnu
(moje "umřela") dejte vědět, jestli se to vytiskne korektně
Díky
BzF