Mutt a pop3

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Neděle Leden 6 22:44:37 CET 2002

On Sun, Jan 06, 2002 at 01:53:49PM +0000, Divacky Roman wrote:
> Zdravim
> netusi nekdo proc mi nefunguje fetchovani mailu z POP3 tak aby se mi stahovaly
> jenom posledni tj. neprectene maily (POP3 LAST) v .muttrc nastavim pop_last=yes
> ale to nefunguje, netusi nekdo jak na to...

Já sice mutta používám, ale zprávy si nechávám stahovat fetchmailem
a odesílat sendmailem. Mám dial-up a tam je to IMHO pohodlnější.
Navíc během připojení stahuji cyklicky 5 schránek a to by mutt
nezvládl.

Fetchmail to implicitně řeší tak, že po stažení pošty ji na serveru
smaže. Uvažoval jsi o IMAP místo POP3?

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal