nove lm_sensors a CPU fan

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 7 11:00:52 CET 2002

	Nevite nekdo, proc nove lm_sensors ukazuji uplne jinou
rychlost vetraku na CPU? Podivejte se pripadne na
http://www.linux.cz/stats/mrtg-rrd/fan-year.png
Stroj ma od 26. listopadu nove jadro (a nove lm_sensors). Jinak bezi
na stejnem HW (kolem toho 26. listopadu byla jen pridana pamet a vymenena
sitova karta). Jinak zakladni distribuce je stejna (az na jadro a lm_sensors).
Netusite nekdo, proc se ted ukazuji otacky okolo 9000, zatimco predtim byly
okolo 6000?

-Y.

|\ The great thing about Object Oriented code is that it can make small,  /|
|\\ simple problems look like large, complex ones.      (stephend @ /.)  //|