Nefungujici Apache (shmctl error)

Frantisek Barancik fbarancik na rej.cz
Pondělí Leden 7 18:12:17 CET 2002

Dne po 7. leden 2002 12:58 jste napsal(a):

> Mate nejaky problem s IPC sdilenou pameti.
> Muzete zkusit strace na ten proces, abyste zjistil, co presne se deje a
> mozna se podari odhalit, v cem je zhruba problem.
> (zajimave budou pravdepodobne volani shtmget(), shmat(), shmctl(), a mozna
> shmdt() ).

Udelal jsem strace a zjistil jsem, ze se v tom vubec nevyznam. Ale zaujala me
jedna vec.
getpgrp()                               = 25687
fcntl(-1, F_SETFD, FD_CLOEXEC)          = -1 EBADF (Bad file descriptor)

Mozna je v tom ta chyba.
Pokud ano, tak nevim, kde to predelat. Jestli to nahodou nedela bordel ten
novej glibc na RH6.2, ale nevim nevim.
Budu moc vdecnej, kdyz mi nekdo poradi.

--
Franta