ISDN od Telecomu a linux (Debian)

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pondělí Leden 7 23:03:03 CET 2002

On Mon, Jan 07, 2002 at 06:39:00PM +0100, Patrik Modesto wrote:
> Diky za odpoved. U tohohle TA to neplati. Uz jsem to rozbehl, ale bylo
> to silenstvi! CAPI4Linux + hotplug a uz to chodi.
> Patrik

Měl jsem externí Divu, zacházel jsem s ní jako s obyčejným
externím modemem, pouze jsem ATZ nahradil ATH0. Toť vše. Žádné
tools, nic. Vše fungovalo perfektně. Nesměl jsem nechat udělat
autodetekci, pak to bylo zmatené a nejelo to.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz