Samba RO

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Pondělí Leden 7 23:33:54 CET 2002

PReji pekny den...

Je to otazka prav - komu se sdili (vlastnik adresare/souboru). V nicem
jinem problem nebude.

Samba kopiruje prava ze systemu, pokud je dokazete nastavit v nem, neni to
pak uz problem. Zkuste inkriminovanemu adresari nastavit:

chmod 777 cesta/k/adresari

a zapiste pres sdileni.

S pozdravem
		J.

-*-*-*-
Jaroslav FIRT

   Zapadoceska univerzita v Plzni * Nove technologie - vyzkumne centrum
   Katedra aplikovane elektroniky * Zapadoceska univerzita v Plzni
   Sedlackova 15, SP 310          * Univerzitni 8, 306 14 Plzen
   tel: 019/723 74 61, l. 237     * tel: 019/723 74 61, l. 237
   http://www.fel.zcu.cz          * http://www.ntc.zcu.cz
   mailto: firt na kae.zcu.cz        * mailto: firt na ntc.zcu.cz