SDL mi nefunguje

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Úterý Leden 8 08:24:37 CET 2002

On 7 Jan 2002 at 20:15, Ladislav Chytka wrote:

> Nainstaloval jsem si Linux 7.1 z distribuce RedHat. Zkousel jsem
> nainstalovat nekolik her u vetsiny se mi napsalo "error: SDL not
> found". SDL mam nainstalovano ve verzi 1.7.1-3 . Co mam delat aby se
> mi podarilo nainstalovat hry u kterych toto hlasi? Pracuji pod
> grafickym rozhranim GNOME.

Kdy to hlasi tu chybu? Pri instalaci rpm, nebo stahuje hry ve zdrojaku a ta chyba se objevi pri
kompilaci? To se mi stalo taky. Pokud chcete kompilovat hry vyzadujici SDL, musite mit
nainstaleny i balice pro kompilace s SDL, mel by se jmenovat SDL-devel.

martin hassman