OT petice za svobodu projevu

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Leden 8 10:33:11 CET 2002

Petr Klimovic wrote:

>  JC> Ale ten zakon neni o tom, aby jste si nemohl rikat co chcete. Ten
>  JC> zakon je k tomu, aby nejaky vykuk nemohl beztrestne rikat "pojdme
>  JC> a
>  JC> zabijme xy, protoze je rom (american, zid, a pod.)". Zakon neni
>  JC> zameren proti svobodne smyslejicimu jedinci, ale proti skupine,
>  JC> jejiz
>  JC> jednani smeruje k potlaceni prav jine skupiny. A to v pripade
>  JC> onoho
>  JC> cloveka bylo naplneno beze zbytku.
>
> Jednani statu v tomto pripade potlacilo prava skupiny, ktera chce
> [...]

Myslim, ze problem stoji trosku jinak. Nemusim s utokem souhlasit, ale presto
mohu rici, ze USA si ten utok privodily samy svoji zahranicni politikou. Je to
muj nazor na stav veci, jakkoli muze byt hrozny. Je to muj nazor, moje
vychodisko pro hledani reseni. To, ze jiny ma jine je jeho vec a nemel by me
postihovat, kdyz chci prispet svym nazorem do vseobecne debaty.

Libor