Nefungujici Apache (shmctl error)

Frantisek Barancik fbarancik na rej.cz
Úterý Leden 8 11:04:20 CET 2002

> Upgrade glibc je jednou z věcí, kvůli které stojí za to upgradovat
> celou distribuci. Vůbec se divím, že vám zlobí "jenom" apache.
No... ono zlobilo i openssh, ale to stacilo preflaknout stejnou verzi z
balicku.
Asi jsem byl moc najivni, kdyz jsem si myslel, ze se upgradem glibc v RH6.2
nic nezkazi, ale vidim, ze to byla chyba. Zkusil jsem to i vratit do
puvodniho stavu, ale to uz jaksi neslo.

> Jinak bych asi zkusil překompilovat SRPMS balíčky apache pro nové
> glibc.
Apache kompiluju primo ze zdrojaku. Zkousel jsem jej nainstalovat z RPM
balicku a kupodivu tohle funguje. Tak mam podezreni na spatne probihajici
kompilaci, protoze novou komplaci s novymi glibc prestal nahle fungovat. Ale
kdyz byl apache zkompilovanej na starych blibc, tak na novych bez problemu
fungoval.

--
Franta