Nefungujici Apache (shmctl error)

Frantisek Barancik fbarancik na rej.cz
Úterý Leden 8 11:35:13 CET 2002

Dne út 8. leden 2002 12:12 jste napsal(a):

> a nemate tedy na noveho Apache prilis stare gcc ??
Mno, me se zda, ze glibc 2.2.4 nejsou zase nejstarsi. Ale jak jsem driv psal,
tak na 2.1.3 mi to fungovalo, tj. zkompiloval apache, spustil, provedl
upgrade glibc, opet v poho spustil, znova zkompiloval apache (uz na novych
glibc), nespustil....
To je muj postup ke zruseni apache.
Ja to potrebuju opravit! Nechce se mi preinstalovavat server.
Existuje postup, kterym bych odstranil vsechny soubory spolecne s glibc a
znova jej nainstaloval? Vse mam z RPM baliku.

Diky

--
Franta