opera; gr. karta na tv

Úterý Leden 8 12:09:39 CET 2002

On Tue, Jan 08, 2002 at 11:45:17AM +0100, Antala Mario wrote:
>   zdravim,
caf

> 2. trochu ot (sorry), ale mozno poradite: je v principe mozne nejakym
> spuosobom (specialny kabel, prid. interface atd.) pripojit televizor
> namiesto monitora na klasicky vystup grafickej karty? stretol sa s tym uz
> niekto?
Existuju zariadenia ktore sa volaju ze "Scan Converter" a tie to vedia. Osobne
som s nimi ale nerobil.

> ja som to uz raz videl, ale neviem ci ta karta nemala okrem vystupu pre
> monitor aj vystup pre televizor.
Toto je lacnejsia alternativa, karta s TVout. Pod linuxom ide voodoo3 3500tv,
matrox 400 a ATI (fsetky). Nvidiou si isty niesom, ale mam dojem ze ide tiez.

>  diik
>  GoRo
Bye,

   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.