2 dotazy - crontab , ssh

David Tok theo na coolnet.cz
Úterý Leden 8 12:23:37 CET 2002

On Tue, 8 Jan 2002, Mošnička Roman wrote:

:Dobry den, mel bych na vas dve otazky.
:1) - nespousti se mi prikazy crontabu: obcas se mi stane,ze po pridani
:prikazu do crontabu se mi tento prikaz nespousti. Crontab edituji pomoci
:crontab -e, pridam radek napr 10 20 * * * /root/udrzba.sh. Soubor
:udrzba.sh ma spravne nastavene pristupove prava,z konzole jde normalne
:spustit . Zajimave je, ze ostatni akce se mi spousteji.Tohle se mi stava
:jak pro uzivatele root,tak pro bezneho uzivatele. Deje se mi to na RH
:7.1 a AIXu .

Nespusti se (neni naznam v /var/log/cron)?, posle email o chybe?...
cron spousti vsechno s aktualnim adresarem / takze na zacatku by melo byt
cd /do/adresare.

-- david tok