2 dotazy - crontab , ssh

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Úterý Leden 8 13:04:56 CET 2002

>	Jaký používáte editor? Pokud se spouští na pozadí (jako např.
> gvim), nemůže to fungovat. Zaregistruje cron změny? Viz
> crontab -l
> /var/log/cron

crontab edituji crontab -e : defaultne se mi otevira ve vi.
Zmeny zaregistruje, kdyz dam crontab -l ,tam se mi vypise crontab vcetne radku,ktery jsem tam pridal.
Jinak radek jsem zkousel i odmazat a napsat znova, treba i na jinou pozici v souboru,ale to take nezabiralo. Take se mi to nestalo jen na jednou serveru a se spoustenim jednoho sameho scriptu ale nahodne na nekolika serverech s nekolika scripty.

Mozna by to ale mohlo byt tim, ze jsem na konci crontabu nemel prazdnou radku (viz email dale)
ale enter na konci radku jsem mel 100%

diky za rady

r.