ANNOUNCE: zobrazuje se vam spatne pismo v Mozille?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 8 13:54:02 CET 2002

On 08/01/2002, Kamil Toman wrote:

> TrueType fonty pouzivam, co mi ale trochu vadi je disproporce
> velikosti pisem v Mozille a MSIE. Da se mozille nekde vnutit, aby byl
> pomer taky takovy? (I kdyby to tak bylo spatne, webari pocitaji s IE a
> v mozille jsou to pak necitelne blechy)...

Opravdu? Moje zkusenost je naopak takova, ze Mozilla ma pismo velke
priblizne stejne, jako v IE a velky rozdil je naopak mezi Mozillou/IE a
Netscapem 4.x. Mluvim ted o velikosti definovane v CSS v jednotkach pt.
Na realnou velikost by ale asi melo mit vliv nastaveni DPI.
Mam pocit, ze ve Windows je to snad natvrdo 96 dpi (jestli si dobre
pamatuji jednu starsi debatu).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka