mozna chyba v BINDu

Martin Dostál dostal na jrc.cz
Úterý Leden 8 14:42:56 CET 2002

Zdravim

Na jednom mem serveru na RH62 s bindem bind-8.2.3-0.6 (je to posledni update
od RH62, balicek bind-8.2.3-0.6.x.i386.rpm) mi jej mozna (opravdu mozna)
nekdo exploitnul. Byl jsem presvedncen o tom, ze tato verze je v poradku a
vse tomu nasvedcuje. Aktivne sleduji cert.org i securityfocus.com. Je
teoreticky mozne, ze je to vtip mich pratel, ale nepredpokladam to. Nicmene
jsem na undergroundu cetl, ze nekdo exploituje v cechach bind, tak se chci
ujistit, ze to neni zrovna tenhle. Autor se podepsal jako Silver Lords
(zmenil mi tam jeden web, pricemz jich tam je asi 6). Nevite nekdo presne
jestli je v tomto bindu chyba? Na strankach o bindu doporucuji upgrade na
8.2.5, ale o teto verzi take rikaji ze je ok. tak nevim.

    Martin Dostal