pop3 v hotmail.com

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 8 16:11:39 CET 2002

On 08/01/2002, Martin Plechacek wrote:

> rad bych se zeptal zda ma nekdo zkusenost jak stahovat email z
> hotmail.com nenasel jsem zadnou zminku ze to je mozne pres pop3, pouze
> v outlook pres http (takze nepouzite pro jine os). nebo to je mozne v
> nejakom sw pro linux?

Nevim, jestli je to funkcni, ale viz
http://www.hawkins.emu.id.au/gotmail/

A navod, jak jsem na to prisel pro priste:

http://freshmeat.net/ -> Search for: hotmail

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka