Ovladace nVidia 1.0-2311 pro Linux vs. Win98

Jirka Cech cechjir na hotmail.com
Úterý Leden 8 18:29:48 CET 2002

Zkouseli jste to i pro Rivu TnT I,
mohu po svem snazeni ocekavati u takove sunky nejaky postatny narust vykonu?
Pomuze mi to i ve 2-D grafice tedy pro akcelerovani x serveru abych mel svizne KDE/Gnome?
Jirka

Radim Gelner <gelnerr na suse.cz> píše v diskusním příspěvku:20020107143930.A22618 na chimera.suse.cz...