MAC / IP / bezdrat

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Leden 9 00:52:59 CET 2002

On 8 Jan 2002, LUKIN wrote:

> DHCP to umi oplne v pohode.

DHCP umi adresu sice dynamicky (ci podle mac adresy) pridelit, ale to
jeste neznamena, ze si ji kdokoliv nemuze nastavit primo sam a vykaslat se
na DHCP, pokud spravne trefi defaultgw a tak.

Funkcni reseni jsou jakakoliv jina (iptables, vypnuti proxyarp a nastaveni
arp tabulek napevno - je treba ovsem informoval zakazaniky o tom, ze
pripadnou zmenu MAC adresy musi hlasit).

--
JiKos.