Internet banking České spořitelny

Martin Masin masin na fzu.cz
Středa Leden 9 08:41:06 CET 2002

On Tue, 8 Jan 2002, Jiří Mlíka wrote:

>      Dobrý den,
>
>      provozuje někdo $SUBJ pod Linuxem. V dokumentaci se tvrdí že funguje s
> NN 4.0 a vyšším. Dnes jsem se dozvěděl, že to není pravda. Jediný
> momentálně podporovaný prohlížeč je MS IE (viz.-mail od technické podpory).
>      Lze toto omezení nějak obejít?
>      Pomůže mi někdo vyvíjet tlak na ČS a.s., aby dala věci do pořádku.
>
>      S pozdravem
>                                Jiří Mlíka

	Provozuji (tedy, naposled jsem se pripojoval okolo vanoc). Slo to
tady asi pred 3 tydny. Pouzivan NC 4.71. Stranka se po natazeni nezobrazi.
Proto je potreba mit vedle otevrene okno s "About Plug-ins" (z menu
"Help") a po natazeni udelat Reload v tomto okne a vse se zobrazi.

						Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html