OT: Monopol Telecomu

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Leden 9 11:00:52 CET 2002

Mimochoden, mezi svatky jsem byl za thyni, ktera se prestehovala do jedne
podhoske vesicky (ne horske, turisticky ruch zrejme minimalni), jmenuje se
Horni Branna, ma odhadem par set obyvatel a vlastni kabelovou televizi ...
Bohuzel se mi nepodarilo zjistit, zda na ni maji i internet, ale zkdyz to
jde tam, proc ne jinde :-)

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka