OT: Monopol Telecomu

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Středa Leden 9 11:13:57 CET 2002

Jde to temer, vsude. U nas na Sumpersku ma nekolik obci take kabelovou
televizi, jenze ji ma diky "hodnym" starostum, kteri vybudovani kabelove
televize zaplatili z obecnich penez. Nicmene to lze.... ale zcela jiste
nefunguje internet po kabelu :o((

Best regards

+------------------------------------------+
|              Karel Jurecka               |
|      -=Siemens Business Services=-       |
+------------------------------------------+

-----Původní zpráva-----
Od: Jiri Chaloupka [mailto:dev na b2bexpander.com]
Odesláno: 9. ledna 2002 11:01
Komu: linux na linux.cz
Předmět: RE: OT: Monopol Telecomu

Mimochoden, mezi svatky jsem byl za thyni, ktera se prestehovala do jedne
podhoske vesicky (ne horske, turisticky ruch zrejme minimalni), jmenuje se
Horni Branna, ma odhadem par set obyvatel a vlastni kabelovou televizi ...
Bohuzel se mi nepodarilo zjistit, zda na ni maji i internet, ale zkdyz to
jde tam, proc ne jinde :-)

Chaloupka