OT (WAS: Re: Internet banking =?ISO-8859-2?Q?=C8esk=E9=20spo=F8i?=telny)

Petr Kudrhalt petku na spi.cz
Středa Leden 9 08:41:20 CET 2002

tak to by me take zajimalo
ja se s 0.9.7 do eBanky nedostanu:(((
pripominam je pouzivam mobilni elektronicky klic, nevim jak je to s
osobnim...?

vim ze jsem se na to ptal na czilla.org a tam mi odpovedeli ze mozilla v
soucasne verzi nejak spatne funguje s javou

Petr Kudrhalt