OT: Monopol Telecomu

Libor Dub libor_dub na email.cz
Středa Leden 9 11:28:50 CET 2002

Kabelovka je téměř všude na vesnicích, ale to neznamená, že se tu lze připojit na net přes ni. To lze jen ve velkých městech.

Teoreticky to jde i na vesnicích, pokud by jste investoval do záměny jednosměrných zesilovačů na rozvodě za obousměrné a zřídil si server. Pak ale musíte uvažovat o tom, jak připojíte tenhle server - asi přes satelit či výkonné ISDN. To však ale stojí taky hodně, a aby jste to zaplatil potřebujete dost účastníků (tak alespoň 30 a víc, a to bývá na vesnici velký problém) ochotných platit paušál (na 30 účastníků to je asi 500 Kč/měs). To jsou hrubý propočty, který jsme před časem (minulý rok) dělali.

Myslím, že výhody i nevýhody jsou zřejmé. Mohl by se tu vyjádřit někdo, kdo to dělal, já jsem o praktických realizacích zatím jenom slyšel.

Zdraví "Oak"

> Bohuzel se mi nepodarilo zjistit, zda na ni maji i internet, ale zkdyz to
> jde tam, proc ne jinde :-)

---
** CREATED BY EMAIL.CZ **
   http://www.email.cz <--- Get Your Free Email