Re: Bezpecnostni politika

Ing. Milan Vymazal Vymazal.Milan na seznam.cz
Středa Leden 9 13:19:16 CET 2002

Dobry den vsem

<SNIP>

 OK. Nejprve se omlouvam konferenci ze to sem  nepatri. Radeji tuto
diskuzi ukoncim. Vzinkla flameware a to jsem nechtel.

 Kazdopadne profesionalni audit se bude provadet pouze na pobocce v
USA za vysoky prachy. Tady to neni ani tak potreba. Cilem vseho bylo
vytvorit jenom skeletovy navrh na bezpecnostni zaklady ve firme (tzn.
hesla, pravidla do dokumenty posta atd.....)

 Pokud muzete nekdo pomoci napiste mi radeji na muj mail nez do
konference. Predem dekuji vsem za ucast a timto koncim tohle vlakno.

 S pozdravem Milan
Vymazal

Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz