mozna chyba v BINDu

Martin Dostál dostal na jrc.cz
Středa Leden 9 14:18:42 CET 2002

> Nejde spis o prunik pomoci SSHcka? Pokud tam mas original SSH z
> RH62 tak je to nejspis ono. Od zacatku prosince jsme v okoli
zaregistrovali
> nekolik pruniku na teto bazi. Vzdy byl na napadenem PC spusten masivni
scan
> dalsich napadnutelnych stroju, takze se to muze sirit docela rychle (a
mozna
> i samo)

Asi mas pravdu, uz jsem na to dneska rano taky prisel. Mam tam (mel jsem tam
:-)) dokonce ssh z rh61. Tedka jsem tam nainstaloval openssh 3.0p1. Snad to
bude OK. Nesehnal jsem rpm, takze jsem si musel dat praci s tim to
zkompilovat. Posledni rpm byla verze 2.1.1, cemuz jsem uz nejak neveril, i
kdyz jsem se nikde nedocetl, ze by to bylo napadnutelne (pouze snad za
nejakych silenych okolnosti pri zapnutem UseLogin, coz nemam a defaultne to
neni nastesti zapnute).

Jsou to parchanti...

    diky za odpoved , M.D.