ANNOUNCE: libtelecom 0.2.5

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Středa Leden 9 14:57:36 CET 2002

On 9 Jan 2002 uhlar na fantomas.sk wrote:

> Vladimir Michl <Vladimir.Michl na seznam.cz> wrote:
[snip]
> -> Tuto knihovnu zatim pouzivaji (pokud je mi znamo) pppcosts a ds3.
>
> kniznica? mam to chapat ako .so objekt? ma zmysel to menit, nestaci zmenit
> config? Alebo to je prilis zlozite?

ano, je to .so objekt

problem je v tom, ze cena pripojeni v zavislosti na case se velmi obtizne
parametri(y)zuje (hele to je dobre slovo, moje znalost pravidel ceskeho
pravopisu (v dobe, kdy me je ucili) mi neumoznuje rozhodnout jake 'i'
napsat). (i kdyz pripoustim, ze by se na to dal vytvorit vhodny jazyk ;-))

	ladis