Multimedialni klavesnice

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Středa Leden 9 17:45:35 CET 2002

Zdravim

On Wed, Jan 09, 2002 at 05:36:10PM +0100, Zdenek Sejcek wrote:
> Zdar,
>
> ma nekdo zkusenosti s multimedialnima klavesnicema pod Linuxem(konkretne
> pod X)? Neni to sice nijak dulezita komponenta u stroje, ale jestli se
> chce Linux na desktop urovni prosadit, musi to umet.
> Zakusil jsem uz hotkeys, ale to dela blbosti (nepovoleny pristup do pameti).

no neviem sice co myslite pod multimedialnou klavesnicou ale ak myslite
take tie tlacitka co su na spustanie webbrowsera mail klienta tak ja som
to rozbehval cez xmodmap a bbkeys v blackboxe
najskor som si cez xmodmap namapoval klavesy a potom cez bbkeys
namapoval co maju robit

				Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s., member of the Orange Group
hornicek na globtel.sk