OT (WAS: Re: Internet banking =?ISO-8859-2?Q?=C8esk=E9=20spo=F8i?=telny)

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Leden 9 21:01:12 CET 2002

PERPETUM wrote:

> nejsou

> Kdyz uz na to prisla rec - nevite jestli jde na linuxu pouzivat internet
> banking od GE capital bank?
>     Petr
Pokud máte NN4 tak prý jo, s mozillou jsem neuspěl.

Nefunguje podepsání a odeslání příkazu.

Dobrý den!
Podporované verze jsou Netscape Communicator 4.73 a vyšší, ne však 5 a
vyšší.
ADC Backoffice