beginer: openLDAP v 1.2

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Leden 10 09:03:02 CET 2002

   From: "Roman Slechta" <roman na cns-net.cz>
   Date: Thu, 10 Jan 2002 07:56:05 +0100

Zdravím,

   > *** write tam nikde neni, a rootpw je secret

takže změny můžete dělat tak, že ldapadd dáte na příkazovou řádku
parametry -D a -w secret.

   > *** tomu neverim, protoze ta zkompilovana moje verze je ulozena
   > v /usr/local/libexec atd.. a nebylo to instalovany z rpm.

Já jsem myslel, že se zupdatuje verze 1.2, kterou byste měl mít
v RPM. A potom: "To si pište, že se to zupdatuje :-)".

   From: "Roman Slechta" <roman na cns-net.cz>
   Date: Thu, 10 Jan 2002 08:04:39 +0100

   > rootdn "cn=Manager,dc=my-domain,dc=com"

Toto bude argument volby -D

   > rootpw secret

Toto bude heslo (za -w nebo jenom -W a napíšete jej).
--
Pavel Janík

How about BogoDegrees?
                  -- Bill Pringlemeir in linux-kernel about using Kelvins