Sendmail nepracuje

Ing. Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Čtvrtek Leden 10 10:19:13 CET 2002

Antonin Karatsiolis wrote:

>  Zdravim
>
>    Mam takovej problem: mam nainstalovan server RH 7.1 a vse je v poradku az
> na sendmail. ten maka ale po tak 2 dnech prestane poslouchat a tim se ho z
> outloku nelze dovolat. kdyz kouknu na server tak posta je v schrankach v
> poradku roztridena ale nelze se na ni dostat. jakmile restartuju tak vse
> zase par dni bezi.
>    nevite nekdo cim bi to mohlo byt?

Dobry den,
nevim jestli je to ono, ale obcas se mi stava, ze pri velkem zatizeni pop server
(spoustim ho pomoci inetd) vytuhne a nelze odeslat ani prijmout postu. Pomuze az
restart sendmailu. V logu se objevi nejake hlasky; bohuzel je ted nemam k
dispozici :-( Nekde doporucovali pouzivat xinetd, coz asi vzhledem k Vasi verzi
RH pouzivate.

Duda