beginer: openLDAP v 1.2

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Čtvrtek Leden 10 13:28:10 CET 2002

pokud k tomu pristupuijete outlookem, netreba zadavat zadne jmeno a heslo - outlook totiz data jen cte (samozrejme na openldapu musi byt povoleno cist anonymne). Jinak bych doporucil www.openldap.org - je tam nejaky quick tour guide a kdyz si to prectete, bude to jasne. Postupoval jsem stejne a nebyl zadny problem (ja teda ma openldap 2.0.7 z redhatu, ten 1.2 je opravdu out of date...)
--
Radovan Raszka