ps2pdf a fonty v bitmape

Jiri Masik masik+ccl na pc203b.fzu.cz
Čtvrtek Leden 10 15:29:55 CET 2002

iko na kamarad.cz (iko) writes:

> zdravim...
>
> chcem skonvertovat nejake ps subory do pdf a nejak sa mi to nepaci. mam
> ghostscript 5.50. prebehne to v pohode, akurat ze vsetky pismena su robene
> ako bitmapy. ked som o tom zistoval info, tak som zistil, ze ak nepozna
> nejake znaky v tom kodovani tak to tak spravi, alebo ked nepozna to pismo.

Pred casem jsem resil podobnou vec -
http://root.cern.ch/root/roottalk/roottalk01/3407.html
ps2pdf/gs ve verzi 5.50 obsahuje chybu, kvuli ktere konverze
neprobehla ani pro standardni fonty. Novejsi gs (6.50) fungovalo. Ale
jak pisete, problem muze byt v tom, ze ps2pdf neni univerzalni
nastroj a zvlada konverzi jen pro urcita pisma.

--
        Jirka