zmena MB - nejde klavesnice

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 17:54:47 CET 2002

On Thu, Jan 10, 2002 at 05:18:03PM +0100, Miroslav Kolombo wrote:
> Vymenil jsem MB a sitove karty na jiz nainstalovanem Linuxu
> a prilis jsem se spolehl na to, za KUDZU vi co dela.
  Co takhle kudzu uplne vykopat? Automaticke spousteni kudzu pri startu
mi nadelalo uz tolik neplech, ze je to prvni co vzdy na nove instalovanem
systemu delam.

> Takze mi zmizelo nastaveni jedne ze sitovych karet
> a hlavne, system odmita obsluhovat klavesnici.
  Co takhle zrusit pri interaktivnim startu gpm? Neni nahodou nastaven typ
na PS/2 a tato mys tam chybi ???
  Potom se to zatuhava vzdy.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz