Openwall, GRSECURITY, LIDS, MEDUSA, RSBAC ?

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Leden 11 01:20:42 CET 2002

On Fri, Jan 04, 2002 at 02:43:01PM +0100, Roman Vesely wrote:

> Hezky den,
>
> Rad bych se Vas zeptal na prakticke zkusenosti se $SUBJ, zejmena stabilita
> a efektivita, pripadne kompatibilita s beznymi programy.

Tak pred pul rokem jsem se vazne zaobiral LIDS, stabilita a efektivita ---
bez potizi. Dokumentace (tehdy) dost spatna.

Myslim, ze to je prima na dalkove spravovany server, kde toho
moc nehodlate menit --- jinak (aspon ja) jsem porad mel potize
s "prilisnym zabezpecenim".

S Openwall jsem zadne potize nikdy nemel.

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz