askey PCI modem HW 56K

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Čtvrtek Leden 10 23:36:49 CET 2002

> Prosim posli kde jsi to sehnal. Chci to take. Klidne na soukromy
email.

Prosim vas mohl by jste mi aspon rict jak se ten vas modem jmenuje?
Je to tenhle?

ASKEY 1456 56K V90 PCI Interní ? Interní 56K PCI faxmodem, P&P,
Fax/Modem software, konektory na mic. a speaker. DOS/Windows
3.1x/95/98/NT kompatibilní.
Prosim, prosim.

-----
Nový vyhledávač pro český internet www.webfast.cz - prostě najde ...