Multimedialni klavesnice

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Leden 10 22:49:12 CET 2002

Kamil Toman wrote:

> Zdravim,
>
> vsiml jsem si, ze probirate multimedialni klavesnice. Rad bych upozornil,
> ze dost beznych multimedialnich klavesnic ma v konfiguraci XKB uz sve
> misto (napr. klavesnice Microsoftu ;)

[snip]

> Za XF86 team diky,
> Kamil Toman
>
> P.S. Take by neuskodilo, obcas poskadlit autory nekterych programu.
> Napr. v KDE nejde cast klaves pouzivat pro zkratky a bugreporty tam
> zrejme ignoruji).

 To bude tim, ze Qt nezname klavesy odfiltruje. Kdyz se ty klavesy premapuji
na F13,F14,... , tak to normalne funguje. Jeden z trollu se vyjadril 'we're
looking into this', coz vzhledem k "dulezitosti" podpory tech tlacitek
znamena, ze jim dneska nekdo ten patch poslal ;).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli