qmail a virtualni domeny

Jiří Šváb svab na ablenet.cz
Pátek Leden 11 00:41:15 CET 2002

Ahoj vsem,

mohl by jste mi nekdo poradit, jak mam qmail donutit, abych mohl
mit nasledujici mailove adresy se samostatnymi maildiry?

info na prvni-domena.cz
info na druha_domena.cz
info na treti_domena.cz
info na ctvrta_domena.cz

Pod kazdou by byl samozrejme jiny user se svym maildirem.
Ted mi to funguje tak, ze vytvorim uzivatele info a ten ma automaticky vsechny vyse uvedene adresy s jednou spolecnou schrankou.
      Jak tedy zaridit, abych treba usera karel, zaradil do prvni_domena.cz se schrankou info na prvnidomena.cz a user pepa by patril do domeny druha_domena.cz a mel mailovou adresu info na druha_domena.cz?

Jeste bych mel dodat, ze se jedna o virtualni domeny na jednom stroji o jedne IP.

Diky

SMASH