ssh trucuje pri pouziti pam_limits ?

Pátek Leden 11 02:32:17 CET 2002

On Tue, 8 Jan 2002, Peter Popovec wrote:

> Neprepne .. neviem ci to je  vylomenina debianu .. alebo skor ssh-cka
> (openssh) ale kazdy proces sshd je vlastneny rootom, co napr. stazuje

Puvodni proces bezi stale jako root, ale pokud ma taky nekdy spustit neco
pod cilovym uzivatelem, tak si musi vyrobit nejakeho potomka, ktery se na
toho uzivatele prepne.

> Ok, doplnim otazku . ako  limitovat pocet procesov napr. pre cron (vixie
> cron uplne zblbne pri pouziti pam_limits - ignoruje potom kazdy crontab)
> Podobne ako zbranit spusteniu dalsich procesov cez "at" ked uz limit je
> vycerpany. (uvazujte, ze na kompe je skoro kazdy shell (bash, zsh, ash,
> tcsh...) kazdemu zvlast nastavovat ulimit nie je prave systemove)

Reseni je jednoduche: udelat neco inteligentnejsiho, nez jsou rlimits, a
upravit vsechny procesy, ktere se prepinaji z roota na konkretniho
uzivatele, aby to pouzivaly... ;)