Problem s obsadenim pamate v jazyku C

Pátek Leden 11 02:36:25 CET 2002

On Tue, 8 Jan 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Bohuzel toto je pouze teorie, v praxi jsou implementace (32-bit OS) 2:2
> (tedy user space program ma i virtualne pouze 2GB! RAM, jadro & spol
> take 2 GB) nebo 3:1 (userspace program 3GB, jadro & spol 1GB), nikdy ne
> 4:0... dost casto se na to zapomina...:-(

Nikdy nerikej nikdy...

Na i386 se lze dostat k pomeru (4G-4k):4k tedy temer 4:0, nebot jadru
staci jen jedna stranka, kde se budou sbirat preruseni, vyjimky a syscally
a prepinat mapovani pameti (dela to tak, tusim, vmware). Minimalne
teoreticky muze existovat i takovy 32 bitovy hw, kde to bude opravdu 4:0.