wake-up po siti z Internetu

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Leden 11 07:49:28 CET 2002

Kamil Toman wrote:

> Pokud si pamatuji, tak pro WOL je potreba vypnout pocitac do zvlastniho
> rezimu pomoci ACPI. Kdyz jsem to neudelal, nefungovalo buzeni. Ale treba
> jsem to delal blbe :-)

Nic takoveho jsem nepuzival. Stacilo mit zapnutou WOL podporu
v BIOSu a v pohode to startovalo. Pokud je zapnut a je propojena
sitovka na mabo tim kabelem navic pro WOL, tak bez problemu.
I pri vypnutem komplu zustane svitit LEDka na sitovce nebo blika
(novejsi RTL chipy). Trosku mi lezlo na nervy, ze nektery maba maj
spojenou funkci WOL i s probuzenim od RINGu na modemu, to obcas
vadi. :-(
Zkousel jsem v linuxu asi 5 programku a fungovaly dva, ostatni nejak
nesly prelozit. Google a 'WOL linux' podhodi dost ke zkoumani.

	Majkl