beginer: openLDAP v 1.2

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Leden 11 07:59:22 CET 2002

   From: Tomas Hornicek <hornicek na globtel.sk>
   Date: Thu, 10 Jan 2002 19:11:14 +0100

Zdravím,

   > muzeme vedet proc? momentalne jdeme migrovat s iplanet directory
   > serveru na openldap prave proto ze iplnaet directory server na mne
   > pusobi dost spatnym dojmem

je to spousta (subjektivních) názorů a faktů:

- Admin's guide není součástí distribuce (není v tar.gz)
- nikde není vysvětleno, jak rozumně generovat např.

  bmlrZGUgbmVuw60gdnlzdsSbdGxlbm8sIGphayByb3p1bW7EmyBnZW5lcm92YXQgbmFwxZku

  No, abych se přiznal, tak tohle je možná můj problém, protože když jsem
  asi tři minuty zkoušel najít něco, co mi dokáže na mém minimálním systému
  tohle vygenerovat, tak jsem to vzdal a napsal si do GNU Emacsu třířádkovou
  funkci, která to dělá za mne.
- v Admin's guide je neuvěřitelné množství chyb
- při větší zátěži (~300req/sec) mi slapd z 2.0.19 dokáže havarovat

A tak dále. Je to ho více, ale jak říkám, vše subjektivní názory.
--
Pavel Janík

Never take me serious when I rant about C++ ;)
                  -- Hubert Mantel