Počitadlo uživatelů Linuxu

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Leden 11 10:15:52 CET 2002

On Fri, Jan 11, 2002 at 09:28:21AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Nechci rozdmychavat OT, ale konkretne ja jsem byl na dotycnem serveru
> registrovan nekdy zhruba od roku 1994-6 (opravdu presne nevim), pokud
> nyni server uznal, ze jsem 'vyhnil', jeho vec, nemam cas ani naladu
> spolupracovat s takovymi tymy...

 Mozna kontrola nepresel-li si konecne na daleko lepsi M$-Windows:-)

 Jinak napodobne. Mam pocit (ohledne meho INBOXu je to ten spravny
 termin:-), ze jsem dokonce snad dostal i nejaky e-mail kde jsem
 byl vyzvan, aby se preregistroval. Moc nechapu proc...

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/